Netflix membatalkan Narcos: Mexico selepas membuat tayangan perdana Musim 3 dan menandakan berakhirnya perjalanan untuk Narcos





Netflix menambah mangsa lain ke senarai siri yang dibatalkan. Narcos: Mexico telah dibatalkan selepas tayangan perdana Musim 3 pada 5 November . Sekarang kita tahu bahawa 10 episod baharu ini akan menjadi siri terakhir. Ia adalah pencipta bersama, Carlos Bernard, yang bercakap dengannya Wartawan Hollywood mengenai masa depan francais Narcos.



Menurut Bernad, Narcos: Mexico akan berakhir dengan Musim 3nya dan rancangan mana-mana projek Narcos kekal di sini, sekurang-kurangnya buat masa ini. Saya melihat musim ini sebagai cerita tentang asal usul dunia moden yang kita diami. Bagi saya, rasanya seperti membawa siri itu ke tempat yang kini kita kenali, baik atau buruk.







Ia berada di tengah-tengah Pelanggar di mana Bernard bercakap tentang masa depan francais Narcos, yang kami jangkakan adalah gelap seperti kebanyakan cerita dalam siri ini: Tiada rancangan, secara jujur, ini seperti penghujung perjalanan, sekurang-kurangnya buat masa ini. Maksudnya, Narcos masuk tidur dengan pembatalan Narcos: Mexico . Walau bagaimanapun, Bernard meninggalkan pintu harapan yang terbuka: Tiada apa-apa dalam kerja-kerja, tetapi malangnya perdagangan dadah tidak ke mana-mana, jadi jelas ada kemungkinan kemungkinan lain. Buat masa ini, ini sahaja…



Jika anda suka Narcos dan Narcos: Mexico dan anda mahu mengikuti kerja pasukan mereka, pasukan itu, termasuk Bernard dan penerbit eksekutif Eric Newman, maka anda boleh menambah senarai siri yang belum selesai. siri terhad tentang ratu dadah Colombia Griselda Blanco , yang akan membintangi Sofía Vergara Keluarga Moden. Siri ini dijangka memulakan penggambaran pada 2022.